Wednesday, January 30, 2013

Bermula hidup baru


Selepas  aku putus dengan ex aku “Liena”, aku baru belajar sesuatu yang baru ialah “kasih sayang”..Sebelum ni mana2 awek yang aku pernah Couple, tidak pernah sesekali aku merasa “kasih sayang” terhadap dieorang..Macam2 dia tunjuk kasih sayang terhadap aku dan banyak berkorban kerana aku..Memang dulu aku tak rasa kasih sayang pun walaupun sesekali..Tetapi dia banyak ajar aku macam mana merasa kasih sayang..Tetapi bila aku putus dengan Liena, memang susah untuk aku lepaskan dia..Lepas aku putus dengan Liena, makan aku tak lalu, lepak pun tak bersembang, selalu tak de “mood” dan setiap kali aku bangun tidur, aku selalu check henset aku sebab dulu aku Couple dengan dia, dialah akan kejutkan aku melalui Call or Mesej..Tetapi aku macam hilang sesuatu yang besar bagi aku..Orang tua selalu cakap ayat ni “dah takda jodoh nak buat macam mana, bunga bukan sekuntum dan kumbang pun bukan seekor”..Tapi aku redha lepaskan dia pergi dari hidup aku..memang lama jugak laa aku Couple dgn dia..Tapi nak wat macam mana kan..da bukan jodoh aku dgn dia..aku akan doakan untuk dia semoga dia heppy dgn pasangan baru dia..
sampai di sini je cite aku untuk korang..kalau aku taip panjang2 pun bukan korng nak baca pun..<joke..

No comments:

Post a Comment