Sunday, November 7, 2010

Citer Seram...bace3~~

Time tu aq bgn pkul 3 pagi . aq rse haus then pegi la kt dpur na minum air . da smpi kt dpr aq ambik la gelas .

lepas da minum gelas tu aq ltk la kat singki. pastu aq berhenti , sebab aq rse ade sesuatu yang terkena.xsedap hti

rupe2 ny !

jeng2 , lupe la basuh gelas . Time tengah basuh gelas . aq rse tak sedap hati rasa macam something wrong.

aku pandang belah kiri aq ,aq trnampk benda warna hijau dekat dengan aku ! aku terkejut ! aku terus ambil bnde hijau tu !!!!

( sebenarnya , warna hijau tu SUNLIGHT pencuci pnggn . ) baru la rase tenang :D tengok gelas kesygn aku berkilat2 ! .

dah basuh gelas. aku otw gi bilik sambung tdo .

aku berhnti . aq ade terbau something . aku rse tkt sgt

aq pdg blkg ! !!! rupe2ny !!

eh , makanan kt atas meja la ! :D . pastu aq terdengar lak bunyi yang agak menyeramkan .
bunyi tu dekat dengan aq!
aku takut!
semakin dekat ! dan kuat rupe2ny
perut aq berbunyi . yela aq tgh lapar la -.-.

so, aq ambk la pnggn, ambk nasi and ambik lauk . time sedap makan tu . tiba2 lampu terbuka! aku time tu relax agi . yela, tgh sdp makan .

aq rasa cam ada orang perhati kan aku ! aku da la takut !

xpe aq relax !
tibe2 ! bahu aku disentuh oleh seseorang !! aq pandang belakang dan aq tkt ! aq jerit !!!
ahhhhhhhhhhhh !!!!

mami :D
dah bangun ?
hehe.
tu kisah nye haha:D

No comments:

Post a Comment